M
Međuljudski odnosi na poslu
“Krešimir je veoma topla i komunikativna osoba koja u firmi u kojoj radi doista jest ono što kaže njegova poslovna kolegica Suzana “Dobri duh OBO Bettermanna”. Naime, svojom toplinom nastoji biti potpora i podrška kolegama te im uvijek uskoči ako nešto trebaju. Sa svakim može popričati i pokušati razjasniti neke nedoumice oko posla, te pokazuje brigu za svoje kolege, a naročito za one s kojima si je najbolji. S direktorom je u dobrim odnosima i često razgovaraju te mu daje prijedloge za buduća poboljšanja. Krešimir je osoba koja uz osmijeh rješava situacije, a s novim kolegama koje dobio da ih školuje, radi strpljivo i prijateljski, te uvijek stane na stranu onih koji se ne znaju braniti, a zauzima se za opće dobro i kvalitetne odnose u firmi, što je iznimno bitno za dobro poslovanje, jer ako je okolina zdrava i pozitivna, lakše je raditi u okolini. Najbolje je što uvijek otvoreno govoriti što misli i nema nedoumica, a sve što radi i komunicira jest s poštovanjem.”
Profesionalnost na poslu
“Krešimir je osoba koja ne samo na poslovnom okruženju, nego i privatnom, radi na sebi, istražuje i uči. Dakle, nije samo netko tko će reći da je gotovo napredovanje, nego će raditi svakako i na sebi i vještine upotrebljavati za poslovne okolnosti. Sve dobro dođe. Njegova primarna vještina je i kvalitetna komunikacija s klijentima, kupcima s kojima radi ponude ili rješavaju određene probleme, npr. biti strpljiv dok druga strana nema strpljenja ni živce, te svojim umirujućim tonom i elokventnošću riješi svaki problem. Ono što je stvarno pohvalno jest njegova mirnoća i staloženost kojom rješava probleme, nikad ne dajući dojam da mu je teško i sve okrene na lijep i pozitivan način, koliko god to teško bilo i situacija zahtijevala. Međutim, ne libi se reći direktoru i kolegama što smatra da nije dobro i što treba popraviti, jer ima veoma dobro usađene moralne vrijednosti, što je veoma teško naći danas. Kada je otišao raditi u drugu firmu, sam direktor ga je zvao da se vrati.”
Inspiracija
“Krešimir je inspiracija ne samo kao radnik, već kao osoba. U njemu vidim sve što je potrebno za kvalitetnog radnika i osobu općenito jer posjeduje zavidne vještine koje je VEĆINU sam morao steći i naučiti bez stečenog visoko-obrazovnog programa, te je svojim talentima i radom došao do visoke pozicije u firmi. Osim toga, kada je otišao raditi u drugu firmu, direktor ga je zvao da se vrati (i vratio se). Mislim da i to puno govori kakav je on radnik. Vrlo je humoristična osoba, nekad i predvodnik za ideje i male šale, zdravice… spreman je za rad u timu, a trenutno je zadužen za školovanje novih kolega, s kojima radi korektno i strpljivo i uvijek lijepo govori o svima. Kad nekome pomaže, njemu se posveti do kraja. Uvijek napravi ono što si je zacrtao i zadovoljan je što radi tamo gdje radi. Da, kaže da može biti bolje, ali on je borac i ne predaje se, što smatram vrlo odličnim, poduzetnim i ne bježi od problema, nego se suočava s tim. Kad treba nekoga pohvaliti, to će učiniti bez ustručavanja.”
Dodatni komentar
“Smatram da je bitno reći kako je Krešimir počeo raditi u toj firmi doslovno od dna (slaganje registratora) do voditelja unutarnje prodaje. Do toga je došao svojim radom, dao se voditi i učiti, ne predaje se lako. Pozitivno je što želi nešto napraviti i kad gleda u cilj, on ga i ostvaruje. Kvaliteta posla to dokazuje, te zadovoljni klijenti koji to mogu potvrditi kako je surađivati upravo s Krešimirom Segherom.”